ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՀԱՅՏԻմիջնորդագիր

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆհայտ


ՎՏԲ-ն պահպանում է առաջատարի դիրքը բրենդի իմացության ոլորտում

09.02.2015

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը վերջին երեք տարիների ընթացքում Հայաստանի բանկային համակարգի անվիճելի առաջատարն է բրենդի իմացության ոլորտում: Այդ մասին են վկայում 2015թ. սկզբին «IPM Research» մարքետինգի և հանրային կարծիքի ուսումնասիրման ինստիտուտի անցկացրած հետազոտության արդյունքները:

Հարցմանը մասնակցել է 1200 մարդ, այն անցկացվել է Հայաստանի մայրաքաղաքում և 4 այլ խոշոր քաղաքներում: Հարցման ընթացքում մասնակիցներին տրվել են հարցեր, որոնք թույլ են տալիս պարզել բանկերի բրենդի մասին հանպատրաստից իմացության (Top of Mind), ինչպես նաև հուշմամբ իմացության, հանպատրաստից իմացության ընդհանուր մակարդակը:

Բոլոր նշված պարամետրերով ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մի քանի տարի է ՀՀ բանկերի շրջանում զբաղեցնում է առաջին տեղը: Ընդ որում շրջաններում աճել է Top of Mind ցուցանիշը` 2014թ. հուլիսի և 2013թ. դեկտեմբերի համեմատ: Աճել է նաև հանպատրաստից իմացության ընդհանուր ցուցանիշը Երևանում և շրջանների քաղաքներում` նախորդ հետազոտության հուլիսյան արդյունքների համեմատ:

Որպես ամենահուսալի հայաստանյան բանկ հարցվածների մեծ մասը կրկին նշել է ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը: Եվս մեկ կարևոր պարամետր է Marketing Asset Index-ը, որով բանկը նույնպես առաջատարն է:


ebank.am-լրատվական









Այս բաժնի այլ նորություններ

BLOGբիզնես բլոգ

CAPITAL MARKETֆինանսական շուկա

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ
    ՀԱՇՎԻՉ

    Վարկի գումար:
    Ամիսների քանակը:
    Տարեկան տոկոսադրույք:
    (օր. 8.5% = 8.5)
       
    x
  • ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԻ
    ՀԱՇՎԻՉ

































    x
  • ԱՊՊԱ
    ՀԱՇՎԻՉ

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՍԱՀՄԱՆԱՉԱՓ



















    x