ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՀԱՅՏԻմիջնորդագիր

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆհայտ


«Անելիք Բանկ» ՓԲԸ բոլոր մասնաճյուղերում հաճախորդները կսպասարկվեն «մեկ պատուհանի» սկզբունքով

18.04.2014


«Անելիք Բանկ» ՓԲԸ-ի բոլոր մասնաճյուղերում հաճախորդների սպասարկումը կիրականացվի «մեկ պատուհանի» սկզբունքով, ինչը հնարավորություն կտա առավել բարձրացնելու սպասարկման որակը եւ մասնաճյուղերի աշխատանքը դարձնել ավելի արդյունավետ: Դրա շնորհիվ, Բանկի մասնաճյուղերում ավանդի, վարկի, բանկային քարտի ձեւակերպումը, դրամական փոխանցումները կամ կոմունալ վճարումները կարելի է կատարել դիմելով Բանկի ընդամենը մեկ աշխատակցի:

Սա հնարավորություն կտա Բանկի հաճախորդներին խնայել իրենց ժամանակը, իսկ սպասարկվելը` առավել հաճելի: Արդյունքում մի քանի անգամ կավելանա հաճախորդների սպասարկման արագությունը եւ կբարձրանա մասնաճյուղերի աշխատանքի արդյունավետությունը:

«Բանկային համակարգում և, ընդհանրապես, բիզնեսում շատ կարևոր է սպասարկման արագությունը և հաճախորդի ժամանակի խնայումը: Այս նպատակով Բանկն անցել է «մեկ պատուհանի» սկզբունքի, որի շնորհիվ հաճախորդներն այլևս կարիք չունեն մեկ գործարքի համար տարբեր բաժիններ դիմել: «Մեկ պատուհանի» սկզբունքով են աշխատելու նաև առաջիկայում բացվող մեր մյուս մասնաճյուղերը»,- ասել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ PR պատասխանատու Աստղիկ Մարտիրոսյանը:

ebank.am-լրատվական









Այս բաժնի այլ նորություններ

BLOGբիզնես բլոգ

CAPITAL MARKETֆինանսական շուկա

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ
    ՀԱՇՎԻՉ

    Վարկի գումար:
    Ամիսների քանակը:
    Տարեկան տոկոսադրույք:
    (օր. 8.5% = 8.5)
       
    x
  • ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԻ
    ՀԱՇՎԻՉ

































    x
  • ԱՊՊԱ
    ՀԱՇՎԻՉ

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՍԱՀՄԱՆԱՉԱՓ



















    x