ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՀԱՅՏԻմիջնորդագիր

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆհայտ


Գործարկվել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ-ի հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոն

18.02.2014

Գործարկվել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ-ի հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնը (Call Center): Այսուհետ Բանկի հաճախորդները հնարավորություն ունեն բանկային գործարքներին վերաբերող ցանկացած հարցի պատասխանը ստանալ առանց Բանկ հաճախելու` ցանկացած աշխատանքային օր ժամը 9:00-ից մինչև 18:00-ը զանգելով 010 59 33 33 հեռախոսահամարով:
«Մենք ուսումնասիրել ենք միջազգային առաջադեմ փորձը, և այն տեղայնացրել մեր սպասարկման կենտրոնի համար: Կենտրոնի աշխատակիցներն ունեն համապատասխան մասնագիտական որակավորում և կարող են սպառիչ պատասխանել հաճախորդների ցանկացած հարցի»,-նշեց «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ Վարչության նախագահի տեղակալ-Մանրածախ գործառնությունների դեպարտամենտի տնօրեն Վարդան Գևորգյանը: Նրա խոսքերով, Բանկում հետագայում ևս շարունակվելու են հաճախորդների սպասարկման որակը բարելավելուն և նրանց խնդիրներին առավել օպերատիվ լուծում տալուն ուղղված աշխատանքները:
Անելիք բանկի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք այցելել http://www.anelik.am/ էլեկտրոնային կայք:
 


ebank.am-լրատվական









Այս բաժնի այլ նորություններ

BLOGբիզնես բլոգ

CAPITAL MARKETֆինանսական շուկա

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ
    ՀԱՇՎԻՉ

    Վարկի գումար:
    Ամիսների քանակը:
    Տարեկան տոկոսադրույք:
    (օր. 8.5% = 8.5)
       
    x
  • ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԻ
    ՀԱՇՎԻՉ

































    x
  • ԱՊՊԱ
    ՀԱՇՎԻՉ

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՍԱՀՄԱՆԱՉԱՓ



















    x