ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՀԱՅՏԻմիջնորդագիր

ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆհայտ


«Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի խումբ»-ն իրականացնում է «Առեղծվածային գնորդ» հետազոտությունը

14.06.2013


«Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի խումբ» ՓԲԸ զարգացման ռազմավարության հիմնական ուղղությունը հաճախորդամետությունն է: Բանկն այն կարծիքին է, որ բանկային ծառայությունների շուկայում բարձր մրցակցությունը պայմանավորված է  հենց հաճախորդամետությամբ:br />
Հաճախորդների սպասարկման որակի խնդիրը այսօր շատ արդիական է: Հաճախորդը պահանջում է ոչ միայն մասնագիտացված ծառայությունների հասանելիություն, այլև անհատական մոտեցում: Սպասարկման որակի ստուգման ամենարդյունավետ ու օբյեկտիվ մեթոդներից է «Առեղծվածային գնորդ» հետազոտությունը, որն արդեն երրորդ անգամ է անցկացվում Բանկում և կրում է շարունակական բնույթ: Հետազոտության շրջանակներում մարքեթինգային ուսումնասիրություններով զբաղվող ընկերության ներկայացուցիչը Բանկ է ներկայանում իբրև հաճախորդ և հետաքրքրվում կամ օգտվում որևէ բանկային ծառայությունից: Վերջինս կարող է նաև կատարել ձայնագրում կամ տեսագրում:br />
Հետազոտության արդյունքները ամրագրվում են հարցաթերթում և համեմատվում Բանկում ընդունված կորպորատիվ սպասարկման չափորոշիչների հետ: Հաշվի են առնվում մի շարք գործոններ, այդ թվում`տարածքի սանիտարական վիճակը, կողմնակի աղմուկի, հոտերի առկայությունը, տվյալ աշխատակցի աշխատատեղի ընդհանուր մաքրությունը, նրա արտաքին տեսքը, մասնագիտական հմտությունները, սպասարկման արագությունը, խաչաձև վաճառքի կարողությունը և այլն: Համոզված ենք, որ եղանակով ևս կարելի է բացահայտել որակի ապահովման խնդրահարույց կետերը և կառուցել Բանկի հետագա զարգացմանն ուղղված ծրագրերը:br />

ebank.am-լրատվական









Այս բաժնի այլ նորություններ

BLOGբիզնես բլոգ

CAPITAL MARKETֆինանսական շուկա

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ
    ՀԱՇՎԻՉ

    Վարկի գումար:
    Ամիսների քանակը:
    Տարեկան տոկոսադրույք:
    (օր. 8.5% = 8.5)
       
    x
  • ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԻ
    ՀԱՇՎԻՉ

































    x
  • ԱՊՊԱ
    ՀԱՇՎԻՉ

  • ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՍԱՀՄԱՆԱՉԱՓ



















    x